با دستان خالی از دنیا خواهم رفت … نباید نگران باشم چون حداقل با دلی پر میروم !
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:,
[با دستان خالی از دنیا خواهم رفت … نباید نگران باشم چون حداقل با دلی پر میروم !]

من خوبـــــــم..!
عاشق نیستم..
فقط گاهـــی به یادش که می افتم،
دلم تنگــــ میشود…
این که عــــشق نیست
هســــــــت…؟

 

✔ بنظــرتــون این اسمــش عشــ ــق ؟! : (

✔ دلم خیلی گرفتــ ــه ..  مدام تو فکر این جملم " کسی رو به زور نمیشه عاشق کرد ، یه وقتایی یه چیزایی سهمت نیستـــ " 

ای کـ ــاش سهمم بود .. 

 

 


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت14:21---27 تير 1393
تنهایی یعنی

بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن

ولی

کنار دلتنگیات نیستن


سحر
ساعت14:22---21 تير 1393
واقعا ایکاش سهمم بود
قالبت خوشگله ها
پاسخ: مرسی عزیزم :x


Amy
ساعت10:20---21 تير 1393


ناتاناییل عاشق
ساعت13:01---20 تير 1393
سر بـه بیابان میگذارم …

چاره چیست ؟؟

وقتی تو نیستی … و شانـه ات نیست …


ناتاناییل عاشق
ساعت12:56---20 تير 1393
قالب نو مبارک خانومییییییییی
پاسخ:قربونتــ عزیز:x


jigily
ساعت12:40---20 تير 1393


jigily
ساعت12:40---20 تير 1393
قالب نو مبارک
پاسخ: قربونت عزیزم :x


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..